קובי אברהמי – CFP

המיסד והבעלים של Ofek For Life ומנהל אותה מיום הקמתה בשנת 2000. קובי בעל הסמכה בינלאומית לתכנון פיננסי (CFP) מטעם המועצה הבינלאומית לתכנון פיננסי (FPSC-Financial Planning Standards Council) . הוא מומחה לביטוח פנסיוני ופיננסי, ובעל רישיון סוכנות תאגיד בכל ענפי הביטוח (למעט ביטוח ימי). במשך 14 שנות פעילותה של אופק, צבר קובי מוניטין מיוחד בתעשיית הביטוח והפיננסים ובקרב ציבור הלקוחות.

יצירתיות עסקית – קשרים ונחישות
קובי מומחה לטיפול בסוגיות פיננסיות מורכבות במיוחד. בין היתר תכנון וניהול סיכונים לבעלי שליטה בחברות, עצמאיים, ושכירים בעלי שכר גבוה – מקרים הדורשים מומחיות ידע וניסיון רב. לטיפול במקרים אלה, רותם קובי גם יצירתיות עסקית יוצאת דופן וקשרים הדוקים עם מנהלים בכירים במוסדות הפיננסיים: חברות ביטוח ופנסיה, בתי השקעות, בנקים ועוד. כאשר יש צורך בפיתרון יוצא דופן, מתגייסים החברים הותיקים ומסייעים לקובי להתגבר על האתגרים הסבוכים ביותר. לעיתים, הרבה מעבר למגיע "לפי הספר". הכל במסגרת מאבק עיקש לסייע ללקוחותיו להמשיך את חיי השגרה והשגת מטרות החיים שלהם, גם כש"המסלול הבטוח" מאותגר ע"י אירועים לא צפויים.

אני מאמין
שקיפות מלאה וזהות אינטרסים. אלה עמודי התווך הערכיים של קובי ושל Ofek For Life. בהתאם, הוא היה החלוץ הישראלי ביישום מודל העבודה על בסיס שכר טרחה, בניגוד למודל העמלות המקובל בתחומי הביטוח והפיננסים. לדברי קובי, "זה התנאי הראשון לשמירה על זהות אינטרסים בינינו לבין הלקוחות".  קובי מאמין שכל צעד פיננסי חייב להיעשות לאחר ביצוע תכנון פיננסי מקיף המשווה בין מטרות החיים של הלקוח למשאבים הפיננסיים שברשותו. רק כך, ניתן לקבל את ההחלטות הנכונות ולהיערך כראוי להתמודדות עם משברים בלתי צפויים.

The extra Mile
אצל קובי, הדאגה לצרכי הלקוח אינה מסתיימת כשיוצאים מהמשרד. אם צריך, הוא מופיע לצד הלקוח בפגישות חשובות הקשורות לניהול עסקיו, גם אם זה לא מוגדר במסגרת תפקידו הרשמי. כבר קרה שקובי הצטרף ללקוחה כדי לסייע לה בקניית מכונית, רק מאחר שאין לה מישהו אחר שיכול לסייע בתהליך הבחירה והמו"מ. במקרים רבים הוא משפר את התנאים העסקיים שמקבלים לקוחותיו מהבנקים, מחברות השקעה ומחברות הביטוח. רק מתוך דאגה אמיתית ללקוח… והכרות מעמיקה עם המערכות הפיננסיות.

ואחרי כל אלה, אין פלא שקובי מוזמן ומשתתף באירועים פרטיים של לקוחותיו, מכיר את ילדיהם ומסייע להם בקבלת החלטות עסקיות. הוא "בן בית" אצל הלקוחות, והם בני בית אצלו.